Internet si Online Marketing

Internetul a devenit un mediu primordial pentru a atrage clienti la nivel global. Companiile au la dispozitie diferite metode, unele eficiente altele mai putin, pentru a comunica cu potentialii clienti. Cu ajutorul unui sit putem ajunge la segmentul de piata care prin metode "offline" ar necesita o investitie enorma de publicitate. Pentru a obtine rezultate in domeniul de Online Marketing, este primordial intelegerea functionarii Internet Marketingului. Metodele folosite de marketingul online pot fi grupate in doua categorii: publicitate online si optimizare pentru motoarele de cautare.
Echipa noastra va ajuta sa interpretati si sa intelegeti Internetul ca piata, nevoile si cerintele utilizatorilor, oferindu-va sfaturi si o campanie publicitara eficienta.


Metodele folosite in Online Marketing

Social Marketing

Publicul tau tinta petrece din ce in ce mai mult timp pe retelele de socializare. Noi te ajutam sa interactionezi cu ei si sa ii transformi in clienti.

Marketing Afiliat

Ai un site sau un blog care nu genereaza niciun profit? Prin Marketing Afiliat te putem ajuta sa valorifici aceste resurse.

Marketing PPC

O campanie PPC trebuie configurata corect pentru a evita pierderile. Te ajutam sa optimizezi aceste campanii pentru a deveni cat mai profitabile.

Content Marketing

Creaza un continut care sa atraga traficul targetat, care sa se adreseze publicului tinta si sa creeze conversii.

Obiective

Intelegerea cerintelor si necesitatilor utilizatorilor de Internet
Ccomportamentul de cumparare se schimba in functie de mai multi factori: varsta, nivel de educatie, profesie, mediu. in functie de produsul/serviciul promovat trebuie sa ne adresam unei clientele, clientela care trebuie bine definita si nu aleasa la intamplare.
Necesita o analiza continua si detaliata atat a pietei online cat si cel al pietei offline, pentru a determina in timp noile orientari a comportamentului de cumparare.
O componenta cheie in succesul marketingului online este satisfacerea clientilor prin "canalul electronic".

Servicii de Marketing Online

PPC este o tehnica de publicitate oferita in special de motoarele de cautare si de portaluri care corespund cu un numar de vizitatori ridicat. O descriere a sitului sau a produsului/serviciului urmat de un link este afisat in apropierea listarilor de cautare. In cazul in care un vizitator acceseaza situl prin aceasta sursa, beneficiarul plateste o suma prestabilita. Suma variaza de la un motor de cautare la altul, dar poate varia si in cadrul aceluias motor de cautare in functie de cuvantul cheie ales sau de pozitionarea publicitatii.

Ai un site web cu un flux consistent de vizitatori dar totusi acestia nu devin clienti?Prin optimizarea site-ului astfel incat sa ii creasca relevanta in domeniul sau si targetarea potentialilor clienti, se poate ajunge la o crestere a conversiei si implicit la un profit ridicat.

Promovarea prin email sau newsletter-uri poate fi o metoda de publicitate eficienta in cazul in care se adreseaza publicului selectat si cu mesajul potrivit, altfel poate fi o metoda de publicitate periculoasa. Te putem ajuta sa cresti rata de deschidere si raspuns a e-mailurilor trimise de tine.

Marketingul pentru motoare de cautare sau SEM (Search Engine Marketing)este o ramura din marketing care se ocupa de vizibilitatea site-ului tau in motoarele de cautare, atat in cautarile organice cat si in cele platite. Optimizarea pentru cautarea organica este un aspect important, fara de care nu aveti sanse de a fi gasit pe internet. Iar in colaborare cu o campanie platita bine setata, motoarele de cautare va vor aduce cea mai mare parte a veniturilor de pe site. Printre cele mai folosite si de succes campanii platite pentru motoarele de cautare este Google Adwords.

Brand-ul este idea sau imaginea unui produs sau serviciu, pe care consumatorii il leaga cu numele, logo-ul si sloganul folosit de compania care il detine. Branding-ul este realizat prin mareketingul acelei imagini sau idei, astfel incat din ce in ce mai multe persoane sa il recunoasca si sa il identifice. Insa brandingul efectuat pe internet nu se limiteaza la acest lucru ci cuprinde si:

  • Crearea unei bune reputatii in comunitate
  • Stabilirea unor standarde pe care compania se straduieste sa le respecte si sa le intreaca.
  • O campanie Google Adwords bine configurata iti poate garanta un flux consistent de vizitatori bine targetati, cu potential mare ca acestia sa devina clienti. Prin aceasta optiune de reclama platita Google da sansa site-urilor care abia incep, sa ajunga pe prima pagina in cautarile organice. Configurarea corecta a unei campanii si managementul acestuia nu este insa un lucru usor. O campanie configurata gresit poate genera pierderi si impresia ca reclama platita catre Google nu functioneaza. Insa cu un management competent si urmarire continua a tuturor datelor puse la dispozitie, se poate scadea costul conversiei astfel incat profitul generat sa fie din ce in ce mai mare.


    Ai nevoie de un magazin online care sa iti genereze mai mult profit? De Ce Noi?

    • Primesti un magazin online: "la cheie"
    • 10 articole scrise special pentru site-ul tau
    • Teme de sarbatori si schimbarea culorilor cu un singur click
    • Design Responsive pentru a avea clienti si de pe platforme mobile